11 mei 2020


Et voila, hier is ie dan :De tweede workout voor beginners

Speciaal voor jullie voorgedaan gedurende ma(a)r 10 minuutjes, mét een geblesseerde knie. Dus vergeef me de lunges die een beetje meer lijken op loungen. Maar ik raakte niet dieper na een 'onhandig van m'n fiets gestapt voorval'..; heb ik weer ;)

Enfin deze tweede stijl bestaat uit 4 oefeningen die je in zoveel mogelijk rondes uitvoert in dus amper 10 minuten tijd.

Natuurlijk kan je , samen met mij, deze reeks meermaals per dag uitvoeren.

Bewegingsexpert Jeroen Krak werkte ze uit voor m'n laatste boek 't Zijn de hormonen. Aangezien zo'n H.I.I.T ervoor zorgt dat niet alleen je conditie verbetert, maar ook je spiermassa en zodoende ook je basaalmetabolisme. Ofwel je verbranding in rust stijgt. Handig als je wil afvallen, maar ook heel goed om je hormonen in balans te helpen.

Dat helpt je aan een gezondere slaap, een kortere lont, betere concentratie , een slanker en fitter lijf en nog zoveel meer... jahaa ook een gezonder libido.

Dus move that but en doe even met me mee ..

Je vind deze workout en nog vele anderen, ook voor de intermediate en de 'killer' terug in mijn boek dat je via deze link kan bestellen.

 

 

Terug naar overzicht