Cardio- ofwel conditie oefeningen Jeuj !

CARDIO OFWEL CONDITIE JEUJ!! Neem telkens je traint er 1 cardiooefening bij.

Je hart- en vatenstelsel zal je dankbaar zijn omdat je dmv. een intensieve beweging je hart sterker maakt.

De moeilijke doe ik je in deze filmpjes, samen met ervaren sportster Melanie, nog even voor.Ik raad je aan om je conditie eerst door je arts of een sportarts te laten controleren, voordat je op eigen houtje gaat trainen.

BURPEE

Ik weet het da’s Engels voor een boertje en ik denk dat je dit ook gaat doen als je deze oefening meteen na het eten gaat doen haha. Dus sport nooit never meteen na een maaltijd, anders ga je letterlijk ‘burpen’.

Dit = de combinatie van een squat, een plank en een push up.

Ga voor 8 burpees en bouw je series op.

Hou het zo explosief maar ook gecontroleerd mogelijk.

TOUWTJE SPRINGEN

Een geweldige om je conditie intensief te trainen, een makkelijke, je kan het thuis makkelijk doen, maar zet de vaas van de bomma wel even uit de weg .

Een echt sport springtouw = een aanrader.

Bouw op en je zal verbaasd staan hoe snel je langer kan springen.

Met dank aan:
Belgisch sportkleding merk Recto Verso voor m'n mooie outfits
Melanie voor de assistentie
Zoonlief Milan voor het mede uitwerken van de oefeningen
Cameraman Arnaud van Ready to Rumble voor beeld, montage en afwerking